Веб-квест «Впевнено назустріч майбутньому»
Мета:
Актуалізувати проблему необхідності оволодіння
прогресивними інформаційно-комунікаційними, освітніми технологіями учителем
початкової освіти як необхідної складової його професійної компетентності; у
діяльний спосіб залучити студентів до роботи з веб-сервісами організації
комунікації, співпраці, спільного доступу до ресурсів; розвивати творче,
критичне мислення, увагу; готовність до проектування
інформаційно-комунікаційного середовища, виховувати позитивне ставлення
до навчання упродовж життя, повагу до авторських прав, інформаційну культуру, толерантність.
Завдання:
- розкрити дидактичні можливості технології
веб-квест у початковій школі;
- створити умови для вирішення прикладних
завдань через пошуку інформації, її представлення у доцільній формі засобами
веб 2.0, адаптацію для учнів початкової школи;
- формувати інформаційно-комунікаційну
компетентність, уміння спільно діяти;
- удосконалити навички роботи в мережі Інтернет;
- формувати досвід використання веб-технологій
в організації інформаційно-комунікаційного середовища початкової школи.
Учасники:
студенти 2, 3, 4 курсів педагогічних училищ та
коледжів Півдня України.
Форма проведення: дистанційна.
Вимоги: наявність облікового запису в Google,
позитивний настрій, готовність навчитися чогось нового, до рефлексії.
Організаційно-педагогічні та технічні умови
проведення забезпечені
технологією веб-квест, постійним супроводом та зворотнім зв’язком між
учасниками та спікерами, системою організації дистанційного навчання на базі
Moodle, сервісами blogger, google+, drive.google.com, Droopbox та
ін.
Термін проведення: 16 березня – 3 квітня 2015 р.
1 завдання: 23.03 з
8:00 - 24.03 до 23:55
2 завдання: 25.03 з
8:00 - 26.03 до 23:55
3 завдання: 27.03 з
8:00 - 28.03 до 23:55
4 завдання: 29.03 з
8:00 - 30.03 до 23:55
5 завдання: 01.04 з
8:00 - 02.04 до 23:55
Порядок проведення веб-квесту:
1. Організаційний
етап: заповнення вхідної анкети учасника, реєстрація, розсилка спікером
запрошення та вступ до спільноти учасників веб-квесту, налагодження
зворотного зв’язку.
2. Мотивація участі у веб-квесті
(перегляд відеоролика, написання есе)
3. Поетапний доступ до завдань згідно із
планом проведення, отримання відповідей згідно з вимогами, самооцінювання,
загальне оцінювання згідно з критеріями.
4. Інформування про учасників, перебіг
та результати веб-квесту на сторінках блогу.
5. Заключний етап: підведення підсумків,
заповнення вихідної анкети, визначення результативності проведеного веб-квесту,
відзначення переможців.
Очікувані результати:
- Сформовані уявлення студентів про можливості використання
веб-сервісів;
- створені облікові записи для організації конвергентного
інформаційно-комунікаційного середовища;
- сформована готовність майбутніх учителів початкової школи до впровадження прогресивних
інформаційно-комунікаційних технологій в практиці початкової школи.
Контактна інформація організаторів:
Лецюк Ігор Зеновійович
0504819168
Бородін Андрій Андрійович
Порядок надсилання результатів:
Відповіді до завдань будуть прийматися через заповнення
електронних форм, через публікацію дописів на власній та чужій сторінці, через
надсилання на електронну скриньку – у завданні тип надсилання відповіді буде
указаний.
Увага! Відповідь на завдання періоду враховується, якщо надійшла
до 23:55 поточного періоду, тобто упродовж двох днів. З наступного дня відкривається
завдання наступного періоду та публікуються результати попереднього.
Немає коментарів:
Дописати коментар