понеділок, 16 березня 2015 р.

Мета і завдання веб-квесту

Веб-квест «Впевнено назустріч майбутньому»


Мета:
Актуалізувати проблему необхідності оволодіння прогресивними інформаційно-комунікаційними, освітніми технологіями учителем початкової освіти як необхідної складової його професійної компетентності; у діяльний спосіб залучити студентів до роботи з веб-сервісами організації комунікації, співпраці, спільного доступу до ресурсів; розвивати творче, критичне мислення, увагу; готовність до проектування інформаційно-комунікаційного середовища,  виховувати позитивне ставлення до навчання упродовж життя, повагу до авторських прав, інформаційну культуру, толерантність.

Завдання:

- розкрити дидактичні можливості технології веб-квест у початковій школі;
- створити умови для вирішення прикладних завдань через пошуку інформації, її представлення у доцільній формі засобами веб 2.0, адаптацію для учнів початкової школи;  
- формувати інформаційно-комунікаційну компетентність, уміння спільно діяти;
- удосконалити навички роботи в мережі Інтернет;
- формувати досвід використання веб-технологій в організації інформаційно-комунікаційного середовища початкової школи.

Учасники:
студенти 2, 3, 4 курсів педагогічних училищ та коледжів Півдня України.

Форма проведення: дистанційна.

Вимоги: наявність облікового запису в Google, позитивний настрій, готовність навчитися чогось нового, до рефлексії.

Організаційно-педагогічні та технічні умови проведення забезпечені технологією  веб-квест, постійним супроводом та зворотнім зв’язком між учасниками та спікерами, системою організації дистанційного навчання на базі Moodle, сервісами  blogger, google+, drive.google.com, Droopbox  та ін.

Термін проведення: 16 березня – 3 квітня 2015 р.

16.03-22.03 – реєстрація учасників (див. оголошення на www.zpk.zp.ua )

1 завдання:      23.03 з 8:00 - 24.03 до 23:55
2 завдання:      25.03 з 8:00 - 26.03 до 23:55
3 завдання:      27.03 з 8:00 - 28.03 до 23:55
4 завдання:      29.03 з 8:00 - 30.03 до 23:55
5 завдання:      01.04 з 8:00 - 02.04 до 23:55


Порядок проведення веб-квесту:
1. Організаційний етап: заповнення вхідної анкети учасника, реєстрація, розсилка спікером запрошення та  вступ до спільноти учасників веб-квесту, налагодження зворотного зв’язку.
2. Мотивація участі у веб-квесті (перегляд відеоролика, написання есе)
3. Поетапний доступ до завдань згідно із планом проведення, отримання відповідей згідно з вимогами, самооцінювання, загальне оцінювання згідно з критеріями.
4. Інформування про учасників, перебіг та результати веб-квесту на сторінках блогу.
5. Заключний етап: підведення підсумків, заповнення вихідної анкети, визначення результативності проведеного веб-квесту, відзначення переможців.

Очікувані результати:
- Сформовані уявлення студентів про можливості використання веб-сервісів;
- створені облікові записи для організації конвергентного інформаційно-комунікаційного середовища;
- сформована готовність майбутніх учителів початкової школи до впровадження прогресивних інформаційно-комунікаційних технологій в практиці початкової школи.

Контактна інформація організаторів:

Лецюк Ігор Зеновійович
0504819168
Бородін Андрій Андрійович

Порядок надсилання результатів:
Відповіді до завдань будуть прийматися через заповнення електронних форм, через публікацію дописів на власній та чужій сторінці, через надсилання на електронну скриньку – у завданні тип надсилання відповіді буде указаний.
Увага! Відповідь на завдання періоду враховується, якщо надійшла до 23:55 поточного періоду, тобто упродовж двох днів. З наступного дня відкривається завдання наступного періоду та публікуються результати попереднього.

Немає коментарів:

Дописати коментар